Görev Tanımları
Koordinatör Görevinin Kısa Tanımı :
Başkan; Proje yönetimi konusunda araştırma, uygulama, eğitim veya yönetim deneyimi bulunan ve üniversitemizde tam zamanlı görev yapan öğretim üyeleri arasından Rektör tarafından üç yıl için görevlendirilir. Süresi biten Başkan yeniden görevlendirilebilir. Proje Koordinasyon ve Danışmanlık Merkezi’nin çalışmalarından Rektöre karşı sorumludur.
Görev/Yetki ve Sorumluluklar :
- Proje Koordinasyon ve Danışmanlık Merkezini temsil ve ilgili kurullara başkanlık etmek,
- Proje Koordinasyon ve Danışmanlık Merkezinin çalışmalarını düzenlemek, kurulların ve idari personelin düzenli ve etkin çalışmasını sağlamak,
- Proje Koordinasyon ve Danışmanlık Merkezi Kurullarının gündemini hazırlamak, toplantıya çağırmak,
- Proje Koordinasyon ve Danışmanlık Merkezi yıllık faaliyet raporu ve bir sonraki yıla ait yıllık çalışma programını hazırlamak ve Rektörün onayına sunmak.
İlgili Dayanak Döküman / Mevzuat :
Proje Koordinasyon ve Danışmanlık Merkezi Yönergesi
Koordinatör Yardımcısı Görevinin Kısa Tanımı :
Başkan Yardımcısı; Proje Yönetimi Merkez Başkanı’nın önerisi üzerine Rektör tarafından Proje Koordinasyon ve Danışmanlık Merkezi çalışmalarına yardımcı olmak üzere öğretim üyeleri arasından en fazla iki öğretim üyesini başkan yardımcısı olarak üç yıl için görevlendirilir. Başkan görevde bulunmadığı zamanlarda kendisine yardımcılardan birisi vekâlet eder. Vekâlet süresi altı ayı aştığı takdirde yeni bir Başkan görevlendirilir. Başkanın görev süresinin dolması veya herhangi bir sebeple görevinden ayrılması halinde Başkan Yardımcısının da görevi sona erer.
Görev/Yetki ve Sorumluluklar :
- Başkan tarafından yapılan iş bölümüne uygun olarak verilen görevleri yürütmek,
- Başkanın görevde bulunmadığı zamanlarda Başkanlık görevini vekâleten yürütmek
İlgili Dayanak Döküman / Mevzuat :
Proje Koordinasyon ve Danışmanlık Merkezi Yönergesi
Koordinatör Yardımcısı Görevinin Kısa Tanımı :
Başkan Yardımcısı; Proje Yönetimi Merkez Başkanı’nın önerisi üzerine Rektör tarafından Proje Koordinasyon ve Danışmanlık Merkezi çalışmalarına yardımcı olmak üzere öğretim üyeleri arasından en fazla iki öğretim üyesini başkan yardımcısı olarak üç yıl için görevlendirilir. Başkan görevde bulunmadığı zamanlarda kendisine yardımcılardan birisi vekâlet eder. Vekâlet süresi altı ayı aştığı takdirde yeni bir Başkan görevlendirilir. Başkanın görev süresinin dolması veya herhangi bir sebeple görevinden ayrılması halinde Başkan Yardımcısının da görevi sona erer.
Görev/Yetki ve Sorumluluklar :
- Başkan tarafından yapılan iş bölümüne uygun olarak verilen görevleri yürütmek,
- Başkanın görevde bulunmadığı zamanlarda Başkanlık görevini vekâleten yürütmek
İlgili Dayanak Döküman / Mevzuat :
Proje Koordinasyon ve Danışmanlık Merkezi Yönergesi
Başarılı olmak için içeriğinizin okuyucularınız için yararlı olması gerekir.
Müşteri ile başlayın - ne istediklerini bulun ve onlara verin.